24 Kasım 2010 Çarşamba

Öneri

Benim gibi televizyon düşkünü birinin Moskova'ya geldikten sonra televizyonla ilişiği tamamen kesildi. Sadece dil konusuyla alakalı değil, artık programları izlerken içim darlanıyor ve bir de bakıyorum parmaklarım zap yapmaktan ağrımış!!

Bu yeni eve taşındıktan sonra da evde ne normal anten var Rus kanallarını izleyebiliyorum ne de uydu var Türk kanallarını izleyebiliyorum. Haberleri, gazeteden; Türkiye'deki hava durumunu, telefonlaşılan arkadaşlardan; dizileri de ahanda bu siteden takip ediyorum:
http://www.dizihd.com

Gayet güzel bir site, kesintisiz ve dizinin yayınlanmasından hemen sonra izleyebiliyorsunuz. Burdan izlediğim ve çok beğendiğim yabancı bir dizi de var. Önceleri biraz aşırı küfürlü geldi ama izledikçe hoşuma gitti. Belki sizi de sarar, izlemek isterseniz 1.bölümden itibaren hepsi şurada mevcut: The Big C

Hiç yorum yok: