5 Aralık 2010 Pazar

Canım Deryama

Seni çok seviyorum kuzum :)
Bazen arkadaş gibi çünkü aklın almış başını gidiyor ama yaşın yetişemiyor; bazen abla gibi çünkü aramızdaki kan bağı yeteri kadar yakın gelmiyor ve ayrıca sana artistlik taslamak hoşuma gidiyor; bazen de anne gibi seviyorum çünkü seni korumak ve kollamak arzusu depreşiyor senin güzel gözlerini görünce....

Sen var ya,
Çok süslü ama kokoş değil,
Çok duygusal ama sanki vurdumduymaz gibi,
Annesinin biriciği  ama babasının gözünün nuru,
Jon jon gibi ama kesince kırmızısı çıkan karpuz dilimi,
Akıllı ama tatlı deli,
EGE sevdalısı,

tatlı bir cadısın!!!


SAĞLIKLA, HUZURLA VE MUTLULUKLA GEÇECEK GÜZEL BİR ÖMRÜN OLSUN CANIM BENİM! NİCE SENELERE...

1 yorum:

dRy dedi ki...

Harika bu ya.. Çok teşekkür ederim! Paylaşmak istiyorum ama burda öyLe bir şansım yok gaLiba.. Çok duygusaLLaştım.. Ne desem biLemedim..