15 Kasım 2010 Pazartesi

Hayatımda böyle iltifat almadım

Karnıbahar yemeği, bulgur pilavı, salatalık ve yoğurt..... Bu bizim bugünkü öğle yemeği menümüz!
Ancak ben bu öğle yemeğinin üzerine bir de koskoca bir iltifat yedim ki dünyadaki en güzel tatlılara değişmem.
Olay şöyle oldu:

Yemekten bir yarım saat sonra uyku faslındayız ama Ege uyumak istemiyor. Tamam o zaman ben yatıyorum sen de oyna dedim, ağlayarak, senin de uyumanı istemiyorum dedi. Bu arada, arada bir esince  rusça konuşuyor yine o havada sadece rusça konuşuyor....ben uzanınca:
-Ben de yanında yatabilir miyim? dedi ve sonra,
-Canavar olmaz di mi? diye sordu
-Hayır canavarlar sadece kitaplarlarda, çizgi filmlerde olur dedim. Fakat belki anne, canavardır diye ekledim şaka yaparak,
Elini yanağıma koydu:
-TI Nİ MONSTIR, TI MOY SILATKİ (Sen canavar değilsin, benim tatlımsın) dedi.

Tabii annenin ağzı kulaklarda :)

1 yorum:

dRy dedi ki...

Ben bu şaşkını yer yer bitiririm yaa!! LafLara baaak!! =))