24 Aralık 2010 Cuma

Gidişe hazırlık

Bavul toplamak, eşyaları hazırlamak eskisi kadar çok vaktimi almıyor artık! Bu seferki hazırlık her zamanki yöne değil aksi istikamete... kuzeye Sibirya'ya... (Deli misin?Kışın ortası dondurucu soğuk bir yere gidilir mi?diyenleriniz vardır eminim)

Sebebi ziyaretimiz eşimin ailesinin geri kalanıyla 7 sene sonra da olsa tanışmak. Benim için bir çok ilke sahne olacak bir yolculuk beni bekliyor:
İlk kez yataklı trenle yolculuk edeceğim
İlk kez 8 saatten daha uzun bir yol gideceğim
İlk kez maaile(16 yaşındaki ergenimiz hariç) tatile gideceğiz
İlk kez eşimin abla ve annesi dışındaki akrabalarıyla tanışacağım
İlk kez dondurucu soğuk nedir iliklerime kadar hissedeceğim
İlk kez bir Rus köyü göreceğim
veeee......ilk kez blogumda ballandıra ballandıra anlatacağım bir gezi yazım olacak (Ben Sibirya'yı gördüm!!!! :))))

Günlük tarzı bir yazı olacak ama tabi yazdıklarımı döndükten sonra yayınlayabileceğim(oradaki vakti oturup bilgisayar başında geçirmek istemem tabii), 26sı akşamı yola çıkıyoruz. Beni bekleyin anacıııııııııııııııııııııım!!!!!

3 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ruh ikiziniz geldi :P Cok kiskandim, Sibirya hem deee :) Bol foto ve heyecanli, guzel bir gezi yazisini sabirsizlikla bekliyorum :)

DenizasToysJoys dedi ki...

АААААaaaa!!! Ben bu soğukta Sibiryaya gitmeyi cesaret edemezdim vallahi! Çok cesursunuz!
Ama bi taraftan kıskanıyorum... Orası şimdi benzersiz güzeldir!
Size iyi yolculuklar, iyi buluşma ve tanışmalar diliyorum!!!
Her şey istediniz gibi olsun!

Noni dedi ki...

Ben yıllar önce Sibirya'nın Tümen şehrine gitmiştim, yaz vaktiydi tabii gezip dolaşmak çok rahat olmuştu :) şimdi hava kaç derecedir acaba merak ettim! iyi yolculuklar diliyorum, Ege'de çok tatlı bir oğlan, onun da yanaklarından öpüyorum :) Mutlu bir yıl diliyorum!!!