2 Şubat 2010 Salı

Hayallerim (мои мечты-mai meçtı)


Resim büyük halini lütfen görünüz

Şimdi şu an kayıtlara geçsin diye en çok gerçekleştirmek istediğim şeyleri yazıyorum (Belki ilerde bakıp bak, tüm yapmak istediklerimi yapmışım derim)

  • Evlendiğimizde gidemediğimiz balayı tatili için mümkünse sıcak bir iklim memleketine gitmek istiyorum
  • Rusçanın kafasını gözünü kırmadan adam akıllı konuşmak ve yazmak istiyorum
  • Çeviri yapmak ve bundan para kazanmak istiyorum
  • Yarı zamanlı bir iş bulup hem körelmemek hem de sevdiklerimle uzun zamanlar geçirmek istiyorum
  • Tüm Karadeniz kıyılarını gezmek istiyorum
  • Pedagoji ya da buna benzer bir alanda yüksek lisans yapmak istiyorum
  • Annem, babam ve kardeşimi evimde ağırlayıp tüm Moskova'yı gezdirmek istiyorum
  • Hiç olmazsa bir kez Sabahat Akkiraz konserine gitmek istiyorum







2 yorum:

sunny_smiley dedi ki...

- Benim de bir hayalim var
- ???
- Bir hayalimin olmasi

diye basliyor Sagonun bir sarkisi, ya da bitiyor ) tam hatirlamiyorum. Guzel seyler, umarim gerceklesir en azindan bazilari!!

Gülen Tezer dedi ki...

Hepsini yapabileceğinizi biliyorum :)
Başarılar..