18 Şubat 2010 Perşembe

Aşkıma

Ben bu adamı tanıyalı adam oldum

Ne bilirdim sevmenin bu kadar güzel olduğunu,
Ne bilirdim koşulsuz ve sorgusuz dinlemeyi,
Ne bilirdim inandım mı yapabileceğimi,
Ne bilirdim hayatın keşkelerle zaman geçirmek için çok kısa olduğunu,
Ne bilirdim geçmişe takılmanın sadece yaraladığını ama geleceğin umut dolu olduğunu,
Ne bilirdim 'yarın çok geç olabilir, neden şimdi değil?' sözünün doğruluğunu,
Ne bilirdim zoru birlikte başarmanın tadını,
Ne bilirdim elimden tutan kocaman elin uzak diyarda kış masalları yaşatacağını,
Ne bilirdim kurmadığımız pembe panjurlu ev hayallerini gerçek kılabildiğini,
Ne bilirdim canıma can olup hayata bir hayat daha katmanın mucizesini,
Ne bilirdim gözleriyle dünyamı aydınlatıp kalbiyle ısıtan biri olabileceğini...

Canım benim İYİ Kİ VARSIN, NİCE MUTLU YILLARA...
Seni dağlar, taşlar, kurtlar, kuşlar kadar çok seviyorum :)



Hiç yorum yok: