25 Kasım 2011 Cuma

Çok hoooş!

3 yorum:

leyya dedi ki...

merhaba arkadaşım.öncelikle hakikaten çok güzel bir dekorasyon.clutch meselesi beni de pek sarmıyor ama aynen senin gibi yerine ikame edecek bir kelime bulamadım maalesef.clutch yazmak zorunda kaldım zira aramalarını o şekilde yapıyor insanlar,arama motorunda görünebilmesi için bunu yazmak zorundayım kısaca,aksi halde hepsi elimde patlar:))çok selam rusyaya.

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim merhaba.. seni şimdi buldum benim adımda 2009 dan beri çelebi74 dü ama seni hiç görmemiştim doğrusu.. şimdi kendi adımla yazmaya devam ediyorum.. çelebi adını görünce eski günlerim geldi aklıma yazmadan edemedim ...

ayrıca oturma köşesi çok güzel bende çok beğendim!

Çelebi dedi ki...

Nilgün Hanım merhaba,
Ben de çok memnun oldum. Ben, soyadım olduğu için kullandım ama anlamı ve söylenişi bana hep çok özel geldiği için bu kelimeyi seviyorum. Ayrıca da blogumla da anlam olarak çok uyuştuğunu düşünüyorum.