22 Ekim 2015 Perşembe

Hayata yetişmek

Geçen bölümlerin özetidir:

En son Rusça dil kursuna giderken bırakmıştınız diziyi öyle değil mi? Efendim o dil kursu başarıyla bitirildi ve hatta vatandaşlık için gerekli olan dil sınavı da akabinde başarıyla geçildi. ha derseniz şimdi sen Rusçayı sular seller gibi biliyorsundur? Vııızzzt tıııısssss maalesef Rusçanın içine girdikçe dibi görünmüyor!!! ve fekat size şöyle anlatayım doktora, pazara, çarşıya, çok detaylı olmayan bürokratik işleri halletmeye, film,dizileri tam anlayarak izlemeye yetecek kadar Rusçam oldu! Kısmet klasikleri kend dilinden okumaya diyelim. Hayal bu ya!


Kursu bitirimeye yakın gumenni (anneanne kulakların çınlasın) -hamile- olduğumu öğrendim.Hatta o gün bizim kuzenin nikah tarihi... 40 hafta bekleyiş, 54 kilodan 72ye özenle tırmanış!!Resimdeki göbeğimin bir kısmı!! Aralık sonu, yılbaşına kalmadan CAN parem doğdu! Şimdi 10 aylık maymunum



Küçük maymun
40 hafta boyunca bol bol gezdim, ördüm, yedim, içtim!! Başta annem olmak üzere bana bu rahatı sağlayanlara bol bol dua ettim. Moskova'daki Türk nüfusu artışı açısından 2014 oldukça bereketli bir yıldı.



Büyük veledimin huyu suyu, eli yüzü her bir şeysi değişmeye başladı. Eh artık sekiz yaşında! Lego eşeleyen, duygusal, ağlak, enerjik ve dost canlısı yani aynı anası kih kih kih (babası da öyle diyo). Çapaklarını yıkamayı öğrenip burnundaki sümüklerden(sinüzit ve alerji) kurtulursa benden mutlusu yok!!


 Sporda iki sene hazırlığı bitirip Judo çalışmaya başladı ve hatta iki müsabakaya bile katıldı.


 Hamileyken hayatımda olmadığı kadar gür olan saçlarımı hatırlamak için bu resimleri buraya koyuyorum. Önce ve sonra fotosu koymak lazım gerçi buraya çünkü doğumdan sonraki dökülme akıl alır gibi değildi. Sandım ki hayatımın geri kalanını kel geçireceğim!  Kuzen ve annemin engin çabaları sayesinde kendi haline döndü, kafa derim görünmüyor yaneee...


Şimdi ise hayat bu iki kuzunun etrafında dönüyor... Sabah kalktığımda akşamın nasıl olduğunu anlamıyorum!

Bu arada Rus vatandaşlığını da aldığımı söylemiş miydim?

Hiç yorum yok: