12 Nisan 2010 Pazartesi

Haftasonu ne yaptık?

Burada güneş kadar değerli bir başka şey yok!! Azıcık gösterse yüzünü herkes cümbür cemaat park bahçe bulvar nereyi bulsa oraya yayılıyor... Bahar geldi, güneş var dedimse havalar daha 10lu derecelerde...

Bastonlu Puşkin Amcanın ayağına basan bir cücük...

Buraya geldiğimiz her seferde kuşları yakalamak gibi bir görev edindi ama bugün onlara yem veren bir küçük hanımın uyarısıyla 3-5 dakika duraksadı!!!

Bahçemize de bahar geldi ama pislikten görünmüyordu, biz de ana oğul bir huşuğ içinde temizledik toprağı ve şimdi temiz temiz bekliyoruz baharı....







Bu da evimizdeki bahar habercisi!!! Benim ellerimde hala yaşamayı başaran ve hatta çiçek açma evresine gelen menekşelerimden biri :)

Notcuklar:
1. Resimleri çeken kişi, tabii ki ailemizin toprakla uğraşmaktan hazetmeyen ferdi sevgili eşim
2. Fotoğraflarda Puşkin'in yanında oturan amcanın kim olduğunu öğrendiğimde yazacağım!
3. Menekşeleri taaa uzakta otursalarda binbir eziyetle getirip diken babaannemiz(kayınvalidem) ve halamız(görümcem)

2 yorum:

dRy dedi ki...

ya ben bayıLdım fotoğrafLara!!!

tarchinbyseden dedi ki...

Yerim ben o küçük bahçıvanı :) ben de bugün mutfakta yetişen maydanoz ve dereotu aldım bana da yardıma gelir mi acaba :)

Ayrıca Puşkin amca eminim çok keyif almıştır bu yakışıklının ilgisinden...